Brux is een netwerk van call-agents van een zeer hoge kwaliteit die met veel plezier en vakkundigheid al uw inkomende telefoongesprekken aannemen en verwerken. Simpel en flexibel, gebruik wat u nodig heeft, wanneer het nodig is.
24 uur per dag, 7 dagen per week kunt u via Brux uw inkomende telefoongesprekken laten afhandelen. Dat kan op elke manier waarop u het wenst. Onze call-agents kunnen meer dan alleen het beantwoorden van telefoongesprekken. Ze kunnen bijvoorbeeld spoedeisende meldingen, zoals bij glasbreuk, lekkage en lift-storing, digitaal verwerken en indien gewenst er voor zorgen dat de monteur direct op weg gaat.
U kunt real-time alles volgen via ons dashboard waar niet alleen de agents in werken, maar waar u via een speciale inlog ook alles kunt zien. Alles is transparant, waardoor u goed geïnformeerd bent.
Zoals gezegd kunnen wij ervoor zorgen dat al uw inkomende telefoongesprekken aangenomen en verwerkt worden op elke manier waarop u het wenst, maar om het gemakkelijk te maken, doen we u alvast drie suggesties.
beantwoorden telefoongesprekken tijdens en/ of buiten kantooruren (ma t/m vrij 17.00 uur – 08.00 uur, weekenden en feestdagen)
aanname spoedeisende telefoongesprekken tijdens en/ of buiten kantooruren (ma t/m vrij 17.00 uur – 08.00 uur, weekenden en feestdagen)
zowel tijdens als na kantoortijd wordt de melding (na eventuele koppeling debiteur) per mail verstuurd naar uw planning. Indien spoed wordt de melding telefonisch doorgeven aan uw planning of servicemonteur.
24 uur per dag, 7 dagen per week.
meldingen worden zowel tijdens als na kantoortijd (na eventuele koppeling debiteur) per mail verstuurd naar uw planning. Indien spoed wordt de melding telefonisch doorgeven aan uw planning of servicemonteur.